onsdag 28 januari 2015

Strandliv på Punta Sur Eco Parc

På Punta Sur Eco Parc, där vi även kikade på krokodiler och såg den fina fyren kunde man även bada i havet och snorkla. Niklas såg en stingrocka på rätt nära håll. Det räckte ju för att jag inte skulle våga mig ut. Hade snorklingen varit fantastisk hade jag gjort det ändå.

Caesar samlade vackra snäckor och den han håller i handen här går inte av för hackor, väldigt vacker om än otydlig bild.



Tjohooo! Även om han längtar hem till snöslasket njöt han fullt av denna dag. Själv satt jag där på stranden och kände att det här är livet på en pinne. Varför hålla på att harva i sura och kalla Stockholm med tidspress, pendlingar och dagislämningar?




Jag ligger hellre här och luktar på blommorna...eller kanske kokosnötterna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar