fredag 15 januari 2016

Ljuuuvliga sommarlov

Shit pommes frites vilka sköna dagar vi har här! Jag jobbar ju hemifrån, men förutom det hänger vi i skolpoolen eller på stranden mycket. De flesta skolor har en egen pool som man kan köpa nyckel till och får använda efter skoltider samt på skollov och helger. Himla lyxigt och mysigt!


Pyssel och lek med kompisar blir det också en hel del just nu. Livet är hårt helt enkelt.


Kreativ hörna!


Vi har haft fredagsmiddag med oxfilé jag köpt hos vår lokala slaktare och därefter filmkväll. Alla som känner mig vet att jag är oerhört kräsen när det gäller kött, men den här oxfilén är det jag som initierar att vi ska handla. För 320:- per kilo får man hos de två slaktargubbarna en oxfilé att dö för, bättre än köttet i Argentina till och med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar