fredag 4 oktober 2013

Frukostmys

Jaha, det här var ju inte så illa. Kaffe, tända ljus och lite inspiration.


Jag tycker inte om vad kvällstidningarna står för, den skrämselpropaganda & tv-marknadsföring de ägnar sig åt mer än nyhetsrapportering.

Jag har pratat med en resglad vän om dessa tidningar och han tycker de är rätt ytliga och glassiga. Förvisso, men jag befinner mig i småbarnslivet, det blir ett lite ytligare och glassigare resande för mig nu för tiden.



De här bilagorna är inte särskilt informativa heller. När jag köpte andra restidningar tidigare använde jag sällan den info som förekom i dem när jag åkte någonstans. Let's face it, internet tar över mer och mer när det gäller den typen av restips och information. Kundstyrd media som är vida spridd är ju också extremt pålitlig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar