söndag 21 december 2014

Vilka är då våra allra mesta drömresor?

Enligt denna artikel drömmer vi svenskar allra mest om en road trip i USA och därefter om en kryssning i Karibien.

En road trip i USA har jag gjort, även om det nog inte var den vanligaste av bilturer tror jag. Vi åkte ju genom New England-området för ett par år sedan och det kan verkligen rekommenderas!


Sedan är det ju det där med kryssning i Karibien som börjar bli riktigt populärt även bland svenskar. Vi har ju en idé om att hoppa på en sådan kryssning under resan som börjar NU!

2 kommentarer:

  1. Roadtrip i Europa är inte heller så dumt! ;) Hoppas det blir av med kryssning för er del då! :)

    SvaraRadera
  2. Det finns så mycket man vill göra! Just nu vill jag allra mest upptäcka mer av Norden och Europa. Ju mer jag ser av det desto mer tycker jag att det finns så ofattbart mycket intressant och fint på nära håll. Men det finns ju även mycket mycket annat jag vill!

    SvaraRadera