tisdag 2 december 2014

Londonhelgen då...

...den här tar ju emot, då det är mycket sorg i denna, min sista reshelg med mamma. Jag och syrran ville ge bort en weekend i 70-årspresent till henne i våras. I somras bestämde vi att det fick bli London i oktober, det är ju aldrig fel och vi är så nöjda med vårt val. En härligare stad får man ju leta efter.

Vi anlände på fredag eftermiddag och tog oss till Ibis hotel nära Brick Lane. Jag googlade mig fram till att vi hade ett bra fish and chips-ställe nära hotellet vid Spitafield Market, så där fick det bli middag. Mamma älskade verkligen fish and chips. Jag är inte en lika stor fan, men denna var god och Poppie´s var väldigt charmigt. De hade visst fått pris som bästa fish and chips-restaurant i UK 2014!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar