måndag 23 februari 2015

N - Newfoundland och New England

...även New York är med som bubblare, men jag kunde inte välja vilken som var bäst av New England eller Newfoundland...de är båda väldigt spännande resmål på sina olika vis.

Båda dessa resor har jag redogjort för rätt så väl redan i bloggen. På den här länken hittar du min reseskildring från den spännande kanadensiska ön Newfoundland och i mitt gästinlägg hos todaylifestyle.se

...




och på den här länken kan du läsa mina berättelser från vackra överklassdelen i USA, New England.



Båda resmålen får mina varmaste rekommendationer...

1 kommentar:

  1. Min familj bodde på New Foundland ett år innan jag föddes, och min bror gick i skola där, så jag har hört en del om det stället. Själva har vi bara varit i Halifax, som var väldigt fint!

    SvaraRadera