lördag 9 april 2016

Wanderlust

En av mina vänner här i Auckland säljer en nagelwrap som heter Jamberry. Märket finns inte i Sverige ännu, men det är stickers man klistrar på sina naglar. Istället för att sitta med flagnande naglar dag 2 efter att ha appicerat nagellack har jag numera välskötta naglar som håller ca 2 veckor tack vare dessa stickers. Jag är inte så fixig och tjejig av mig, men dessa wraps tycker jag är roliga att pyssla med, mixa och matcha.

När denna månads specialwrap kom ut skrek mina kompisar till mig att detta var riktiga Marie-wraps och det har de helt rätt i. Wanderlust heter de dessutom. Beställning lagd. :)


2 kommentarer:

  1. 😃 naglarna är ju ett evigt.."borde sköta de bättre för det gör så mycket!" Men det där flagandet direkt! Hade gärna sett en bild på dina naglar med stickers på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, mina är likadana. Samtidigt gillar jag inte alla tunga kemikalier som nagellack innebär, men jag är inte så säker på att dessa heller är miljövänliga. Jag ska fota dom på nageln när jag har fått hem dom. :)

      Radera