lördag 24 augusti 2013

Höstens resplaner


I september åker jag och Kejsaren några veckor till Turkiet där vi har vår höst- & vårstuga, istället för att ha en sommarstuga här hemma. Vi har en lägenhet som är uthyrd på somrarna och där varmvatten och en av ac-anläggningarna har strulat i sommar. Jag ska dit och se vad som kan göras för att fixa till detta. Dessutom är det varmt och skönt där då, vi har en skön pool och ett varmt hav att bada i, så självklart kommer det bli lite semester där med.


Det är så vackert där!


Senare funderar jag på att ta en solsemester med Kejsaren i oktober/november kanske beroende på lite olika saker. Över jul och nyår tänker vi också resa bort och vi funderar på Asien någonstans. Jag älskar verkligen julen, men vissa år vill jag bara hoppa över släktpusslandet och hysterin och bara åka iväg och njuta av det enkla semesterlivet, långt bort från snö, mörker och Kalle Anka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar