torsdag 7 juli 2016

Nedräkning till Fiji och Samoan head of state

Imorgon flyger vi - det känns fortfarande overkligt att kunna nå ett så exotiskt resmål på 3 timmars flygresa! Idag tvättar, städar och jobbar jag, köper myggmedel och lite annat smått och gott. Jag måste också leta på min kamera, den som jag aldrig använder längre. Jag är så lat, så lat och fotar bara med Iphone nu för tiden.


På söndag sjunger min kör för The head of state för Samoa. Det hade ju varit ytterst spännande att få vara med på. På ett sådant evenemang måste man klä sig respektfullt Samoanskt, vilket innebär lång kjol och täckta axlar för kvinnor och skjorta och långkjol för männen. Jag vet inte vad de heter, de traditionella kläderna, men de har olika specifika namn.

Här är en bild på min kör för att visa vad jag menar.

6 kommentarer:

  1. Då är det lite stressigt för dig nu då, glöm inte andas. Och ha en riktigt skön semester!

    SvaraRadera
  2. Trevlig resa!!! Ser fram emot rapporter :)

    SvaraRadera
  3. Åhhh ska bli så kul att läsa om, särskilt då jag själv varit på Samoa. Kommer ihåg känslan, coolt att kunna flyga dit så enkelt :)

    SvaraRadera
  4. Ha en sådan trevlig resa!!Håller utkik efter dig på IG. Då jag får se lite fina bilder.Kram😙😚

    SvaraRadera
  5. Ha en sådan trevlig resa!!Håller utkik efter dig på IG. Då jag får se lite fina bilder.Kram😙😚

    SvaraRadera