söndag 10 juli 2016

Fiji - life is hard











14 kommentarer:

  1. Haha, det ser verkligen hårt ut...! ;) Paradis, på riktigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, en riktigt avkopplande vecka! :)

      Radera
  2. Så nyfiken på hur ni har det och hur octopus är nuförtiden - hur ni upplever det. Skriv mer! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var jättemysigt, jag kan tänka mig att det har förändrats lite sedan du var här eller hade de pool och sådant då? Det var rejält mycket barn där, då det var skollov i både AU och NZ. Jag kommer skriva mer om de olika resorter vi besökte, då de ägs av samma företag, utan att vi visste om det när vi bokade.

      Radera
  3. Ja du, från ett paradis till ett annat! Livet är verkligen hårt. Och som Lisa nämner, SKRIV MER! Fast det är klart, vem vill sitta vid en dator i den där miljön...
    Hälsningar från ett annat paradis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, med rejält svajig uppkoppling och utan dator med mig blev det inget bloggande alls under veckan. Så avkopplande och skönt!

      Radera
  4. Nä usch så det inte ser gemytligt ut! Sol som bränner en och sand som hamnar ÖVERALLT där den INTE ska, uschannemejja säger jag ;) Jag skulle då rakt inte vilja gå under några palmer, tänk om det trillar ner kokosnötter?!

    SvaraRadera
  5. Som sagt, från ett paradis till ett annat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är härligt att faktiskt längta hem, vilket jag gör numera, hit till Auckland.

      Radera
  6. Ser verkligen underbart ut!!! Njut!

    SvaraRadera