lördag 14 mars 2015

Vidare med Airbus 380 till Paris

Nicke var så nöjd med att resans allra sista etapp innebar en flygning med Airbus 380, världens största flygplan. Jag har bara flugit ett tvåvåningsplan en gång tidigare, till Chicago 1998 tror jag det var. Caesar blev ännu nöjdare över att han och jag fick sitta på övervåningen medan pappa satt en våning ner.

Caesar i full gång med sin Ipad.


Vid trappan. Denna gång flög vi också med Thai airways.



När vi lyfte kändes det nästan helt overkligt att vi snart skulle vara tillbaka i Europa igen - jag kommer väldigt lätt in i känslan av att vara världsmedborgare jag. Till och med för Caesar hade nu reselivet blivit så mycket vardag, så för en gångs skull tjatade han inte om att åka hem. Näpp, nu ville han vidare till Afrika helt plötsligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar