söndag 29 mars 2015

Sammanfattning av helgen som gick fort förbi...

Jag sitter här på söndagkvällen för att beta av min att göra-lista, som liksom aldrig tycks komma ner på noll. Är det mig eller listan som är problemet? Jag ska nu bocka av nästa punkt på listan, genom att sätta ihop en inspirations- och regelboard för körens klädsel på USA-resan i sommar. Jag ska ju själv inte åka med, men som klädansvarig är det en av mina sysslor i gospelkören jag sjunger i.

Caesars lördagslook:

Jag sålde mitt gigantiska lager innan jul, som låg kvar i min nedervåning sedan några år tillbaka, som en rest från det företag jag drev för några år sedan. I helgen har jag röjt bland resterande kartonger, inredning jag brukade använda på mässor och skräääp i en massa påsar. Jag har även sorterat, strukturerat och rensat på mitt hemmakontor, där jag sköter bokföringen åt 4 företag i dagsläget. Vilken själslig reningsprocess det är att rensa och röja!
En rejäl tur till tippen blev det dessutom.

Caesar har spenderat helgen med två födelsedagskalas, med andra ord en rejäl sockerchock!
Total utslagen efter gårdagen utklädningsdiskokalas:

Vi toppade helgen med ett biobesök och middag ute. Vi såg barnfilmen Home, som har fått lite blandad kritik. Den var underhållande och söt. Definitivt bättre än jag trodde, då mina förväntningar var låga.


Nu är jag definitivt laddad inför nästa korta arbetsvecka, som dessutom kommer leda mig in i ett nytt årtionde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar