lördag 17 december 2016

Sommarlov och kalas!

Caesar hade sin sista skoldag igår i årskurs 2. Jag kunde inte vara med, då vi sjöng med kören på Auckland hospital samtidigt. Direkt efter skolan slutade klockan 12 var Caesar bjuden på kalas ute i en lekpark vid stranden. En kompis körde honom till kalaset. När jag var på väg för att hämta honom hade jag sådan sommarlovskänsla! Jag hade den betydligt mer än Caesar, då detta är mitt första hellediga sommarlov på många, många år. Jag jobbade alltid på loven från jag var typ 12 år gammal.

På kvällen igår var vi ut ett 15-tal mammor från Caesars skola. Middag och drinkar stod på menyn och mycket fniss. :)

Caesar hade även sitt kalas förra helgen. Här kan man hyra en lite biolokal om man är minimum 20 personer. Caesar bjöd sina kompisar på filmen Trolls. Därefter blev det pizza och lite annat i restaurangen på vår lokala söta biograf.


Glad kille!


Glada kompisar. Det var ett mycket trevligt kalas!



Denna vecka har varit full av fart och trevligheter. Mycket spelningar med kören, barnkalas, baby shower, fika med kompisar, playdates och så har jag också kikat på 6 hus. Vi betalar dyr hyra för vårt underbara hus och vi skulle vilja se vad vi kan få i lägre prisklasser. Vi ska kika vidare när vi kommer tillbaka från sydön i januari.

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!

    Ja dyr hyra är inget roligt, vår är rätt hutlös den med. Lycka till med husletandet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det finns rätt mycket ute på marknaden, så vi ska ta tag i detta när vi kommer hem igen.

      Radera