onsdag 22 oktober 2014

Exmouth Coffee Company

Tänk vad en weekend kan kännas lång
när man byter miljö. Vi startade vår
resa till London i fredags eftermiddag
och kom hem i måndags kväll.

Vi bodde på Ibis Aldgate east
i östra London, nära Towern,
Brick Lane och Spitafields med sin
mysiga marknad.

Bussar gick direkt till Covent Garden
och Oxford Street härifrån och med
tunnelbanan precis runt hörnet, fräscha
rum och ett riktigt bra pris i centrala
London kan vi inte vara mer än supernöjda.


När vi var i London i våras bodde vi
relativt nära Towern med och letade oss
fram till Exmouth coffee company
efter att ha läst alla hyllningar på
Tripadvisor om dem. Min syster bokade
hotellet och jag blev så glad när jag
såg att vi bodde 100 meter bort från
det kaféet och att frukost inte ingick
i boendet, hehe...

Min mamma, syster och min systerdotter
blev även de förälskade och ville gå
ditt varje morgon. Mamma och syrran
utbrast till och med att de skulle vilja
driva ett sånt mysigt ställe. Själv
gillar jag mer att sitta och dricka
kaffe jag... :)

1 kommentar:

  1. London, tänk jag som bor ganska nära åker väldigt sällan dit! Måste skärpa mej!

    SvaraRadera